Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за стойности при диагностика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за стойности при диагностика

    Колата е 2.4-136 и при диагностика излизат тези резултати. Въпросът ми е нормално ли е да са такива?
    Attached Files
    Last edited by newuser; d.m.y г., 20:22.

  • #2
    с чип ли е? виж и волтажа. едва ли може да са еднакви стойностите. може тръбите да са мръсни. много са нещата. пък и дебитомера просто си показва колко въздух влиза. виж налягането на турбината в движение в максимални обороти колко ще покаже.
    Last edited by gjulizar83; d.m.y г., 20:32.
    1.9JTD 105+

    Comment


    • #3
      Няма чип колега. Аз доколкото разбирам и се е писало по темата, тва май е далеч над стойностите които трябва да са. Какво имаш предвид ако са мръсни тръбите?

      Comment


      • #4
        на всички дизеларки до ся включително и мойта се разминават точно по този начин стойностите. по скоро провери налягането на турбото - boost. всъщност имаш ли оплаквания? пуши ли, не върви ли?
        1.9JTD 105+

        Comment


        • #5
          Утре ще направя отново диагностика за да видя налягането на турбото как е. Нямам оплаквания, те нещата тръгнаха от съвсем друга история... Отчете грешка на дебитомера и го смених с този на един колега с ланча (номерата бяха еднакви) но колата не вървеше и върнах стария с който се набира добре и върви идеално, просто исках да разбера има ли смисъл да купувам нов дебитомер.

          Comment


          • #6
            нищо му няма. изключи го от буксата и карай така. ако случайно колата тръгне повече значи може и да иска нов дебитомер.
            1.9JTD 105+

            Comment


            • #7
              пробвах и с излключен, същата работа

              Comment


              • #8
                нищо му няма. сипвай нафта и карай с кеф
                1.9JTD 105+

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
                  Колата е 2.4-136 и при диагностика излизат тези резултати. Въпросът ми е нормално ли е да са такива?
                  Колега, а ЕГР-а в какво състояние е?
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                  Comment


                  • #10
                    изолиран е колега, ако за това питаш.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
                      изолиран е колега, ако за това питаш.
                      Точно за това питам, при изолиран ЕГР, стойностите се покачват и се разминават с нужните от ЕКУ-то, но това е само в началото на по- ниските обороти, когато ЕГР-а би трябвало да е отворен. На 1.9 ЖТД с изолиран ЕГР дава около 450мг/и, предполаган на 2.4 трябва да е повече. Надявам се замерването да е правено при загрял мотор.
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                      Comment


                      • #12
                        ясна е работата значи. да при загряла кола е замерването. Значи е и нормално да не мога да изчистя грешката за дебитомер която отчита еку-то, нали така?

                        Comment


                        • #13
                          Колега,
                          Диагностика със скрииншот с 2 стойности ....
                          Че и проблемите бяха открити.

                          До колкото знам да отчита грешка "дебитомер" той би следвало да е тоталка, а щом не може да се изчисти значи че грешката си е налична. Каква грешка е дал?
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от newuser Покажи съобщение
                            ясна е работата значи. да при загряла кола е замерването. Значи е и нормално да не мога да изчистя грешката за дебитомер която отчита еку-то, нали така?
                            Щом ти изписва грешка, ветоятно дебитомера е за смяна както каза колегата, постни един лог с повечко стойности. Гледай да включиш и волтажа обаче!
                            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                            Comment


                            • #15
                              Ето малко повече параметри ....
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X